FAQ
Zamówienia prosimy składać mailem na adres info@velostar.pl
Produkty dostępne na magazynie wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.
Dostawy produktów na zamówienie realizujemy w terminie 7-9 dni roboczych lub w innym, dogodnym terminie uzgodnionym z odbiorcą.
Zamówienia dostarczamy kurierem lub własnym transportem.
Koszt dostawy
- rowery od 1 do 2 szt. – 150 pln netto/szt.
- rowery od 3 szt. – bezpłatnie
- podnośnik serwisowy Ezoord – 645 pln netto/szt.
- paczki – 30 pln netto/szt.
- paczki przy zamówieniu powyżej 3000 pln – bezpłatnie
Yes we ship internationaly. Please, contact us to settle the terms and shipping costs.
Reklamacje i gwarancja
Obsługę reklamacji w ramach gwarancji rowerów TOSA zapewnia producent rowerów – MD Group sp. z o.o.
Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji zawarte są w karcie produktu/instrukcji obsługi dostępnej na stronie tosabikes.com
Reklamacje należy zgłaszać na adres serwis@tosabikes.com
Obsługę reklamacji podnośników Ezoord w ramach gwarancji zapewnia Velostar.
Zapewniamy także części zamienne oraz serwis pogwarancyjny podnośników Ezoord.
Obsługę reklamacji produktów (poza rowerami TOSA) w ramach gwarancji zapewnia Velostar.
Szczegółowe warunki gwarancji omówione są w instrukcji obsługi i/lub karcie produktu.