FAQ

Zamówienia i dostawy

Zamówienia prosimy składać mailem na adres info@velostar.pl

Produkty dostępne na magazynie wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Dostawy produktów na zamówienie realizujemy w terminie 7-9 dni roboczych lub w innym, dogodnym terminie uzgodnionym z odbiorcą.

Zamówienia dostarczamy kurierem lub własnym transportem.

Koszt dostawy

  • rowery od 1 do 2 szt. – 150 pln netto/szt.
  • rowery od 3 szt. – bezpłatnie
  • podnośnik serwisowy Ezoord – 645 pln netto/szt.
  • paczki – 30 pln netto/szt.
  • paczki przy zamówieniu powyżej 3000 pln – bezpłatnie

Yes we ship internationaly. Please, contact us to settle the terms and shipping costs.

Reklamacje i gwarancja

Obsługę reklamacji w ramach gwarancji rowerów TOSA zapewnia producent rowerów – MD Group sp. z o.o.

Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji zawarte są w karcie produktu/instrukcji obsługi dostępnej na stronie tosabikes.com

Reklamacje należy zgłaszać na adres serwis@tosabikes.com

Obsługę reklamacji podnośników Ezoord w ramach gwarancji zapewnia Velostar.

Zapewniamy także części zamienne oraz serwis pogwarancyjny podnośników Ezoord.

Obsługę reklamacji produktów (poza rowerami TOSA) w ramach gwarancji zapewnia Velostar.

Szczegółowe warunki gwarancji omówione są w instrukcji obsługi  i/lub karcie produktu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas.